+373 (60) 807 749
info@flo-master.md
0
0

Coșul este gol!

Comunicarea digitală poate fi centrul vieții multor oameni, dar există încă multe motive pentru a trimite mesaje prin poștă. Invitațiile oficiale la evenimente speciale și comunicarea de afaceri sunt doar câteva dintre lucrurile care ar putea necesita să achiziționați plicuri și pungi de hârtie poștale.

Credem că primele impresii pot face o mare diferență, iar plicurile sunt primul lucru pe care un potențial client îl asociază cu afacerea dvs. În acest articol, vom discuta de ce credem că plicurile trebuie privite cu cea mai mare atenție, astfel încât destinatarii să fie interesați să le deschidă și să afle mai multe despre afacerea dvs.!

Ce caracteristici ale plicului ar trebui să caut?

Plicurile nu vin în aceeași formă și dimensiune, dar pot avea și multe caracteristici speciale. Luați în considerare opțiunile și caracteristicile acestora atunci când decideți ce consumabile aveți nevoie.

Tot ceea ce leagă un potențial consumator cu o afacere face parte din experiența clienților. Înainte ca consumatorul să citească sau să vizualizeze e-mailul care îi este adresat, trebuie să ridice plicul. Vederea unui plic A5 profesional și atractiv (sau altă dimensiune) este primul contact cu compania. Prin crearea unei impresii pozitive, un plic poate avea un impact de durată asupra unei afaceri.

  • Plicurile protejează informațiile importante

Plicurile au fost întotdeauna folosite pentru a proteja informațiile trimise destinatarilor. Prin urmare, materialele folosite trebuie să fie de cea mai bună calitate. Materialele mai puternice nu numai că vor reține mai bine corespondența, dar hârtia de calitate va arăta și mai profesionistă. Arătând publicului țintă că vă pasă de aspectul corespondenței dvs., oamenii vor fi curioși să deschidă scrisoarea.

  • Plicurile sunt o formă de branding

Așa cum am menționat mai devreme, e-mailurile sunt unul dintre primele puncte de contact dintre o companie și un potențial client. De aceea, este extrem de important ca culoarea, fonturile, siglele si tipul plicului sa fie cat mai apropiate de imaginea afacerii. Plicurile ar trebui să încurajeze publicul țintă să deschidă scrisoarea, iar tu ar trebui să le adresezi dorințelor și nevoilor chiar înainte ca ei să vadă ce se află înăuntru. Acest lucru se face astfel încât oamenii să nu ignore e-mailul. Acest lucru este valabil mai ales dacă destinatarul nu se așteaptă să primească nimic. Dacă scrisoarea pare plictisitoare și lipsită de importanță, poate fi omisă sau aruncată. Cu toate acestea, dacă plicul atrage atenția destinatarului, atunci este probabil ca acesta să dorească să se uite înăuntru pentru o privire mai atentă.

  • Plicurile demonstrează o comunicare eficientă

Asigurându-se întotdeauna că afacerea este prezentată în cel mai bun mod posibil, confirmă faptul că compania știe să abordeze oamenii și să comunice într-o manieră adecvată. Pentru a te simți profesionist, plicul și conținutul trebuie să se potrivească în calitate. Dacă unul nu îl echilibrează pe celălalt, poate părea că companiei nu îi pasă suficient pentru a crea un efect general pozitiv. Designul și calitatea hârtiei trebuie să se potrivească în interior și în exterior. Acest lucru va spori reputația companiei, care a arătat o atenție deosebită la detalii și, prin urmare, grija față de clienți.

  • Plicurile vă pot scoate în evidență afacerea

Este extrem de important să obțineți dimensiunea corectă a plicurilor, astfel încât corespondența dvs. să fie mai semnificativă decât o scrisoare obișnuită și, prin urmare, trebuie să fie ușor diferită. Ideea generală este că, cu cât formatul este mai mare, cu atât mai bine, dar în limitele rațiunii. 

Dimensiunea recomandată este un plic A3 pentru a fi folosit ca instrument de marketing de succes. Plicurile de aceasta dimensiune si plicurile C4 sunt ideale pentru trimiterea de cataloage si materiale promotionale. În plus, dimensiunea lor unică va crește interesul pentru conținut. 

Nu lăsați să vă ignorați conținutul înainte de a fi citit. Dacă plicurile dvs. e65 arată cât mai profesional și personalizate posibil, oamenii vor fi forțați să le deschidă.